Programos

Viskas, ko reikia jūsų darbui – vienoje vietoje

BENDRAUKITE


Calendar

„Calendar“ – kalendoriai, pritaikyti dirbti komandoje. „Google“ kalendorius yra nepastebimai integruotas su el. pašto programa „Gmail“, duomenų saugykla „Drive“, kontaktais, puslapiais ir pokalbių programa „Hangouts“, todėl visuomet galėsite lengvai planuoti savo laiką ir dirbti efektyviau.

Gmail

Gmail – unikali el. pašto dėžutė su Jūsų domenu. „Gmail“ verslui suteikia 30 GB talpos el. pašto dėžutes kiekvienam vartotojui su domeno vardu (vardas@jusuimone.lt), yra suderinamas su „Microsoft Outlook“ ir kitais el. pašto klientais, jame nėra reklamos, o „Google“ techninė pagalba telefonu ir el. paštu suteikiama net 24/7.

Google+

Google+ – socialinis tinklas Jūsų verslui. Pažangių vartotojų pamėgtas ir verslui pritaikytas socialinis tinklas padeda daug greičiau ir paprasčiau dalintis informacija ir bendradarbiauti su savo klientais bei komandos nariais.

Hangouts Meet

„Hangouts Meet“ – bendraukite be jokių apribojimų su savo kolegomis ir klientais kur norite ir kada norite. Programėlė leidžia bendrauti žinutėmis, organizuoti vaizdo ar garso konferencijas tiesiog naudojant nešiojamąjį kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną.

KURKITE


Sheets

„Sheets“ – pažangi skaičiuoklių programa Jūsų naršyklėje. Kurkite skaičiuokles tiesiog savo naršyklėje – nuo šiol Jums nebereikia jokios papildomos programinės įrangos. Atlikite visus darbus nuo paprastų užduočių sąrašų iki duomenų analitikos, naudojant diagramas, filtrus ir suvestines lenteles.

Forms

„Forms“ – formos Jūsų apklausoms ir anketoms. Paprastai kurkite apklausas ar kitas formas. „Google Forms“ leidžia kurti įvairias nestandartines apklausas ir anketas be jokio papildomo mokesčio. Visi duomenys bus surinkti į skaičiuoklę, tad duomenis iš karto galėsite analizuoti „Google Sheets“ programoje.

Docs

„Docs“ – patogus dokumentų kūrimas. Kurkite ir redaguokite dokumentus tiesiog savo naršyklėje – su „Google Docs“ nereikia turėti jokios papildomos programinės įrangos. Keli darbuotojai vienu metu gali dirbti su tuo pačiu dokumentu, o visi pakeitimai yra išsaugomi automatiškai.

Slides

„Slides“ – nuostabios prezentacijos. Prezentacijų programa leidžia kurti puikius pristatymus Jūsų naršyklėje – be jokios papildomos programinės įrangos. Dirbkite drauge su kitais kolegomis tuo pačiu metu ir visuomet naudokitės naujausia dokumento versija.

Sites

„Sites“ – svetainės Jūsų projektams. „Google“ svetainės yra lengvas būdas sukurti saugų internetinį puslapį įmonės intranetui ar komandos projektui, kuriame galėsite bendradarbiauti ir dalintis dokumentais. Programa lengva naudotis, nereikia programavimo ar HTML žinių.

Keep

Planuokite savo darbus su patogia „Keep“ užrašine: žymėkite svarbias pastabas, kurkite darbų sąrašus, dalinkitės užrašais su kolegomis ir naudokitės priminimais. Užrašai sinchronizuojami visuose Jūsų įrenginiuose, tad nepraleisite nieko svarbaus.

LAIKYKITE DOKUMENTUS


Drive

„Drive“ – duomenų talpykla. Paprastai ir saugiai talpinkite, redaguokite dokumentus, skaičiuokles, brėžinius ir prezentacijas virtualioje dokumentų saugykloje. Kartu su kolegomis galėsite dalintis ir drauge kurti tą patį dokumentą vienu metu. „Google Drive“ leidžia pasiekti visus savo dokumentus kada tik norite iš bet kurios platformos: savo nešiojamojo kompiuterio, planšetės ar telefono.

Cloud Search

„Cloud Search“ – lengvai suraskite savo duomenis. Išnaudokite „Google“ paieškos galimybes, kai reikia surasti Jums reikalingą turinį „G Suite“. Nuo „Gmail“ el. pašto ir „Drive“ duomenų talpyklos iki dokumentų kūrimo, skaičiuoklių programos ar prezentacijų – „Google Cloud Search“ atsakys į visus Jūsų klausimus ir pateiks atitinkamus pasiūlymus, siekiant efektyviau dirbti.

VALDYKITE


Admin

„Admin“ – administratoriaus įrankis, leidžiantis valdyti „G Suite“ organizacijoje. Paprastai pridėkite naudotojus, valdykite įrenginius ir saugumo politiką, kad Jūsų organizacijos duomenys visuomet išliktų saugūs. Administratoriaus įrankiu naudotis taip paprasta, kad Jums neprireiks net vartotojo vadovo.

Vault

„Vault“ – duomenų archyvavimas. Jūsų el. paštas ir pokalbiai yra archyvuojami ir saugomi pagal įmonės pasirinktą politiką. Galima saugoti paieškas, el. pašto laiškus, „Hangouts“ žinutes, „Google Groups“, „Drive“ saugomus failus, eksportavimus ir kitus veiksmus. Įrankis puikiai tinka audito ataskaitoms.

Mobile management

„Mobile management“ – mobiliųjų įrenginių valdymas. Apsaugokite savo organizacijos ir darbuotojų duomenis, naudojant „Android“, „iOS“, „Windows“ ar kitus išmaniuosius telefonus. Su „Mobile management“ galėsite valdyti mobiliųjų įrenginių apsaugą, juos praradus trinti jautrius duomenis ar paskyras.  

Sužinokite „G-Suite“ naujienas ir specialius pasiūlymus pirmieji!

Registruokitės mūsų naujienlaiškiui!